sobota, 10 maja 2014

miodek miodkiem, a już niebawem.....

"zasadzimy, zasadzimy ziarno..." ;-) no może nie do końca ziarno i nie do końca to o czym w tekście piosnki ;-)  ale tak, zasadzimy pomidorki, już za chwilunię,  już za momencik :) o takie, ooo :)


a na polach rzepakowo :)) miło się jedzie do pracy, mieszkając na wsi ;-) pomijam brak korków :P a najbardziej lubię "pierdzipędkiem" przez las...ale chwilowo skuter jest niedysponowany :-/ mam nadzieję, ze chwilowo :-/
                                      



5 komentarzy:

  1. Jakieś takie... podobne to życie Warmii i Mazur ;)
    Grządki, miodek, pomidorki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może wspolny blog "Warmia i Mazury?" ;-) a co do grządek, to sadziłam dzisiaj truskawki...wszystko zarosło w tym super przygotowanym ogródku :-/ żeby tak plony rosły jak i chwasty ;-)

      Usuń
  2. Bardzo pasowne, jestem za ;) Spółdzielnie jak najbardziej w cenie.
    Chwasty zawsze rosną lepiej. Może jakby posiać perz i gwiazdnicę, to w międzyrzędziach wybujałyby piękne warzywa???

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra myśl; zatem ja robię w tym roku warzywniaka tylko chwaściaka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zjadło mi się "nie" gdzieś ;-)

    OdpowiedzUsuń